torsdag den 25. november 2010

Two Door Cinema Club

Om en lille time kommer Fine Katrine forbi med kylling, kokosmælk og bønner. Sammen med Put skal vi lave karry mad og læse til vores fransk eksamen i morgen. Gruer lidt for den - det er som om, jeg ikke altid rammer rigtigt, når jeg skal oversætte til fonetisk sprog - for ikke at tale om opdeling af sætninger i rytmer (gør man overhovedet sådan noget på dansk?). Og det er også som om, at reglen for, hvornår et 'e' forsvinder på fransk ligger alt for langt tilbage til at kunne huske. Og hvornår er det overhovedet ustabilt? Argh...
Meen inden eksamen i morgen, så vil jeg lige tage de søde damer under armen og smutte til koncert med Two Door Cinema Club. Glæder mig! På nær de små hyggestunder de seneste dage med Tis, Maja og så Line, så synes jeg, der har været meget travlt! En aften ude er tiltrængt.....

1 kommentar:

  1. det danske sprog har ingen rytme :D det gik jo snildt idag og vi var til den rigtige koncert (på trods af tvivl) så er alt godt + æbleskiver og julehygge :D

    SvarSlet