fredag den 19. november 2010

Min første julegave

I dag midt i gruppearbejde tikkede der en mail ind fra min udlejer, som sagde, at der var kommet en pakke til mig. Og jeg blev så glad, da jeg så, at pakken var fra min lille Frederiksberg-familie - Dreier Jørgensen. En fin julegave med et kort, der ønsker om 'Glædelig jul og et lykkebringende nytår søde Julie'. Selvom jeg tit skriver og snakker om, hvor fint og absolut-fantastisk Paris er, så betyder det ikke, at jeg ikke savner København! Og noget jeg især savner ved København er mine onsdage med 'kongen af croissanter' fætter Magnus, som elsker Pippi, laver hjerter med sine små fingre som Medina og kender flere Lady Gaga sange end jeg gør - i en alder af 4 år! Og jeg savner, at hyggesnakke med Marlene, hvis jeg altså får lov af Magnus, og pludre med søde baby-Vitus, som snart ikke er en baby mere. For ikke at tale om Lars' gode mad.... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar