mandag den 1. november 2010

Alt-muligt-liste

Jeg mangler:
  • et styk ERASMUS legat på konto i morgen - tak!
  • en radiator, der kan indstilles et sted mellem 'pisse-koldt' og 'sauna'
  • en rengøringsdame
  • at få vasket tøj
  • overskud til at få styr på fransk bankkonto
  • opskrift på boller-i-karry
  • rene trusser 
  • tid til blog!
  • en lejlighed som Lauras
  • overblik over præsentationer og opgaver
  • at besvare en del mails - undskyld undskyld
  • gode ideer til julegave-ønsker


Det kan glæde mit lille hjerte, at:
  • mormor og morfar stadig vil give mig adventsgave
  • H&M sælger billige trusser
  • iTunes findes. Man opdager slet ikke, man bruger penge
  • selvklippet pandehår blev nogenlunde lige
  • det er muligt at købe helt udemærket fin vin til 1.40
  • jeg om snart skal til Barcelona med søde Sara
  • der også er udsigt til en uge på snowboard
  • fætter-Magnus 'elsker mig helt derud, hvor universet ender'
  • Vivienne Westwood gummistøvler nu tilhører: MIG
  • moar kom med en kuffert fyldt med lakrids
  • det snart er tid til jule-hygge-klippe-klistre
  • Put har inviteret med til 'Salon du chocolat' - chocolate-heaven...LIGE NU

Ingen kommentarer:

Send en kommentar